söndag 4 juli 2010

Jag ska aldrig sluta älska dig

Vi är inga främlingar för kärlek, du och jag. Du känner till reglerna lika bra som jag, och jag har ett seriöst förhållande i tankarna. Det är mer än vad andra har. Jag ville bara berätta hur jag känner, och få dig att förstå att

Jag kommer aldrig att sluta kämpa för vårt förhållande, jag kommer aldrig att svika dig, kommer aldrig att springa omkring och överge dig, kommer aldrig att säga farväl, kommer aldrig att ljuga eller såra dig.

Vi har känt varandra så länge, men ditt hjärta har bultat dig för blyg för att säga något. På insidan vet vi nog bägge vad som pågår; vi känner till spelets regler och vi kommer att spela det. Och om du frågar hur jag känner mig - säg då inte att du är för blind för att ha sett det. -

----

Så. Jag utmanar er alla - gissa låten! Eftersom det i mitt förra försök uppstod en hel del kontrovers rörande att jag lät bli att säga att det var en översättning så säger jag nu att de tär en översättning. Men jag anar att ni redan vet vilken låt som har förtalats. -

Flattr this

6 kommentarer:

  1. Pfft, skitlätt. Gissade det på första meningen. :)

    http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0

    SvaraRadera
  2. JAG VILLE OCKSÅ GISSA!
    Jag tyckte att det var lite svårt. Fast jag kom på det. Jag tänkte fel genre först.

    SvaraRadera
  3. Rubriken var en liten kurvboll åt schlagergenren. Helt okynnes. :)

    SvaraRadera
  4. Ja, hallå min hjärna blev helt schlagrig. Vet du hur svårt det är för mig att byta bana när den blir sådan? Ja, det vet du. Det var därför du skrev rubriken så!
    I feel challenged.
    :P

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera